АКЦЕНТИ НА ПРОЕКТА

Дигитален маркетинг

Това беше важна и необходима стъпка в развитието на бизнеса. Да станем глобален означава да станем дигитални, така че инвестираме сериозно в дигитална инфраструктура и маркетинг.

Създаване на сайт

Ние избираме различен подход по отношение на уеб разработката и бизнес целите, поставени за нашия клиент. Вътрешен уебсайт и внедряване на пазари за електронна търговия за стартиране на международни продажби.

Продуциране на видеа

Визуално завладяващите видеоклипове на разкошните бижута и луксозните подаръци предопределиха нуждата от видео съдържание. Особено полезно за цифрова комуникация.

E-commerce

Разширяването извън вътрешния пазар е цел, която сме си поставили за този проект. Крайната цел е глобална марка чрез електронна търговия.

УМЕНИЯ & ТЕХНОЛОГИИ

Дигитален маркетинг
Създаване на сайт
Видео
E-commerce стратегия
0
Работни дни
0
Специалисти
0
Достигнати пазари
0
Видеа

НЯКОИ ДЕТАЙЛИ

За успешното партньорство с нашия клиент беше необходим персонализиран подход и най-вече трябваше да си поставим правилните цели, правилни работни процеси и да измерваме резултатите чрез правилните KPIs.

След няколко продължителни срещи и задълбочено разбиране на бизнеса на нашия клиент решихме, че стъпка по стъпка план за действие е най-добрият вариант за неговото развитие. Но всички тези стъпки трябваше да се припокриват, защото трябваше да осигурим приемственост.

  • Трябваше да решим кои социални платформи са подходящи.
  • Въз основа на нашите познания за вътрешния идеален клиент, ние разработихме и международна клиентска личност.
  • Добре оптимизираната дигитална инфраструктура беше следващата стъпка, която изискваше опит в областта на дигиталния маркетинг.
  • Планът за действие беше ясен и структуриран.
  • Изпълнението беше ключова стъпка от плана и в момента е в ход.
  • Тъй като първите резултати идваха, трябваше да анализираме всички събрани данни и да оптимизираме съответно.