Google промени цялата игра. Те последователно са монополизирали продуктите си в целия дигитален маркетинг и като организация вземат до 80% от всички приходи от реклама в глобалната дигитална мрежа.
Google Ads вече е надежден източник на реклами, който изглежда дава резултати с подходяща оптимизация и настройка. Този инструмент се е превърнал в основен ресурс за много онлайн бизнеси в мрежата.
Ако сте нови в Google Ads, няма какво да учите. Това е просто решение за бързо и лесно платено рекламиране (PPC), което ви позволява да планирате, публикувате и проследявате реклами за вашия бизнес, независимо дали е онлайн бизнес или търговец на дребно от висок клас.
Няма ограничение за ползите, които фирмите могат да получат от Google Ads. Може да се разчита на Google, че знае къде най-добре да постави своите реклами и да гарантира, че получават най-доброто покритие и възвръщаемост на инвестициите.
Google е най-популярната търсачка в света
„Гугълни го“ е отговор, който вероятно сме чували в отговор на всеки въпрос, който може да имаме, и повечето от нас могат да признаят, че отиваме направо в Google, за да намерим нещо, когато имаме нужда от него. Google е отговорен за удивителните 90% от всички търсения в света, което означава, че потенциалът за рекламен обхват е огромен. Пазарен дял на търсачката Google притежава по-голямата част от пазара за търсачки от години и си е изградила репутация на платена платформа за търсене. Ако потенциален клиент търси бизнес като вашия, на местно или глобално ниво, почти сигурно е, че той ще търси чрез Google и рекламите ще ви помогнат да достигнете до тези клиенти преди вашата конкуренция.
Рекламите от Google подлежат на прецизно таргетиране
Красотата на Google Ads е, че всяка реклама е предназначена да достигне до хора, които активно търсят термини, свързани с вашия бизнес. Основната разлика между входящия маркетинг като Google Ads и изходящия маркетинг като телевизионната реклама е намерението.
Търсещите, пристигащи на вашия сайт от Google, активно търсят продукти и услуги, свързани с вашия бизнес, за разлика от изходящия маркетинг, където рекламата не е насочена. Това означава, че хората, които кликват върху вашата реклама, вероятно вече търсят продукта или услугата, които предлагаме. Google Ads плаща само за кликвания, така че не губите пари, насочвайки се към аудитории, които не се интересуват от вашия бизнес. Това е голямо предимство.
Google Ads може да доведе до резултати по-бързо от SEO
Недостатъкът на разчитането единствено на SEO за топ резултати в търсачката е, че може да отнеме месеци от разработването до ясни резултати. Това се дължи на естеството на дигиталната маркетингова индустрия и нейното силно конкурентно предимство.
Заявяването на ранг и доказването на вашето онлайн присъствие отнема малко време и проактивно планиране. Google Ads не работи по този начин. Рекламите са „незабавни“, както повечето ходове на Google.
След стартирането на вашата рекламна кампания, вашите реклами ще се появят незабавно в резултатите от търсачката на Google и в партньорските сайтове на Google. Това ще увеличи трафика и резултатите в повечето случаи. Това е по-бързо, отколкото бихте могли да си представите. Получете ценни данни за обратна връзка от вашата рекламна кампания в рамките на 8 часа.
Google Ads могат да се персонализират и наблюдават
Google Ads са измерими, така че можете да ги наблюдавате редовно и да оптимизирате резултатите си. Това означава, че винаги можете да сте по-насочени, за да получите повече кликвания. Тестването и експериментирането с ключови думи и фрази е чудесен начин да откриете кое работи и кое не. Например, можете да използвате ключови думи с дълга опашка, за да получите повече трафик от местни клиенти, вместо общи ключови думи за индустрията.
Google Ads идва с широка гама от PPC показатели и инструменти за анализ, които работят много тихо и ефективно във фонов режим, предназначени да предоставят резултати от анализи, без да се налага да си мръднете пръста.
Google Ads са рентабилни
Хубавото на Google Ads е, че няма минимална оферта. Можете да започнете колкото малко или колкото високо искате, да ограничите максималните си разходи, за да не надвишите месечния си бюджет, или да спрете, ако имате други неща, за които трябва да харчите пари.
Google Ads е подходящ за всеки бюджет, което го прави рентабилен начин за достигане до вашата целева аудитория. Въпреки че някои ключови думи са скъпи, повечето са евтини и ако отговаряте на всички изисквания на Google, ще откриете, че рекламирането с Google е сравнително евтин начин за постигане на резултати. Google изчислява, че всеки похарчен долар носи $2 приходи.
Google Ads изгражда разпознаваемост на бранда
Установяването на вашето търговско име, личност, репутация и т.н. е необходимо за увеличаване на доверието на посетителите. Колкото повече последователно повтаряте тези неща, толкова по-силен ще стане вашият бранд и толкова повече ще спечелите доверието на вашите потенциални клиенти.
А доверието е това, което в крайна сметка печели покупки и лоялни клиенти. Дори ако потенциалните клиенти не кликнат през рекламната мрежа за търсене, те ще видят вашият бизнес, вашето изображение, продуктите, които предлагате, и всякакви други неща, което използвате за популяризиране на вашето копи и разширения.
С дисплейната рекламна мрежа можете да дадете приоритет на информираността за бранда, като показвате рекламата си на повече хора. Вместо да се фокусирате върху кликвания или резултати. И двете стратегии позволяват на рекламодателите да подсилят важните атрибути на своята компания и на свой ред да укрепят нейната стабилост.
Гъвкавост в разходите
Google Ads ви позволява да изберете колко искате да похарчите за кампаниите си. Можете да зададете лимит на сумата за цялата кампания или да го ограничите до ежедневните му разходи за определен период от време. Освен това можете да зададете часовете, в които искате да се показват рекламите ви.
We at Spread It are ready to help you grow your business with the help of Google Ads! Нека се свържем и организираме кратка безплатна среща, за да определим посоката на съвместната ни работа.