1. TikTok [вероятно] ще изпревари бизнеса с реклами в социалните медии
Използвате ли TikTok за Вашия бизнес?
Ако все още не сте създали акаунт в TikTok за вашия бизнес или не сте се забавлявали с идеята за кампании за влиятелни лица в TikTok за растеж на бизнеса, тогава е време да го направите. Ето някои числа в подкрепа на тях:
TikTok все още расте и предстоят още няколко години растеж. За всеки бизнес като вашия това означава, че има свободни пространства и нови пазари, на които да се докоснете.
Имате ли маркетингова стратегия за увеличаване на вашата аудитория в TikTok?
Има доста неща, които трябва да бъдат обсъдени и обсъдени, когато бизнес обмисля разширяване на пазара или промяна на фокуса на комуникацията. Такъв е случаят, разбира се, когато решите да инвестирате в установяване на по-голямо присъствие в нова платформа. Легитимните теми, които трябва да бъдат добре планирани, са целевата аудитория, идеалният клиентски профил, бизнес офертата, демографията, психографията, спецификата на платформата, стратегията за съдържание, разходите за реклама, конкуренцията и много други. Но почти няма нищо свързано с маркетинга, с което да не можем да ви помогнем.
2. Съдържанието ще бъде (по-голям) ЦАР
Тъй като глобалните рекламни пари и инвестициите в марки вече намаляват, ще видим, че на ниво компания това ще доведе до по-голям фокус върху качественото съдържание, защото по този начин компаниите ще се опитат да постигнат същите резултати, с които са свикнали, но с по-интелигентни инвестиции в техните маркетингови стратегии и стратегии за съдържание.
3. Задържането на клиенти ще бъде на фокус
С глобалната икономика, изпадаща в глобална рецесия, гледайки зад ъгъла, ще видим, че дългосрочните отношения с настоящите клиенти ще преобладават, опитвайки се да придобием все повече и повече нови клиенти. По този начин стойността на един единствен клиент се повишава и компаниите ще се опитат да накарат онези конкретни хора, които вече са се доверили на тяхната марка, да харчат още повече за техните продукти или услуги.
За да работи това, марките трябва да седнат и да разберат от какво се нуждаят клиентите им. С цялата тази тъжна комуникация с последователите, абонатите и клиентите ще бъде ключова за развитието на бизнеса.
4. Емпатията в съдържанието ще стане задължителна
За да работи предишният съвет [номер три], цялата комуникация на марката и нейната стратегия за създаване на съдържание трябва да бъдат силно преплетени с емпатия. И фалшификацията няма да го намали. Хората вече знаят, когато една марка се опитва да фалшифицира пътя си, за да им се довери. Така че имайки предвид, че нуждите на клиента са на първо място и какво желание за деня от всеки тип бизнес, трябва да бъде още по-голяма задача за маркетинговия отдел на този бизнес, който трябва да разбере. В дните, когато нямаше толкова изобилие от продукти и услуги. Вероятно беше по-лесно, но вече не е така.
Както се казва, целите първо се стремят да разберат, а след това да бъдат разбрани. Само по този начин ще можете да помогнете на вашите потенциални или настоящи клиенти и да развиете бизнеса си. Не се опитвайте просто да им продадете нещо. По-скоро предложете помощ.
5. Инфлуенсър маркетинг за бизнес към бизнес
Крайно време е компаниите да започнат да изследват инфлуенсър маркетинга, за да създадат по-добра бизнес-към-бизнес комуникация и да стимулират растежа на бизнеса с този похват. Причината за това е, че маркетингът не трябва да е скучен, дори и да е насочен към друга компания. след като всички решения в тези компании се вземат от хора, просто името на кредитната карта е различно. Така че маркетингът ще стане и ще продължи своята еволюция, за да бъде все повече и повече човек.
6. Facebook рекламите вероятно ще започнат да губят силното влияние
Не го разбирайте погрешно. Не казваме, че Facebook рекламите умират или няма да бъдат полезни. Просто те ще стават все по-трудни и по-трудни за изпълнение поради цялата конкуренция. TикТок предоставя на Facebook, iOS актуализации на Apple и стабилния завой на Meta към създаването на метавселената. В допълнение към това хората стават все по-наясно с маркетинговите тактики и схеми и не са толкова лесни за заблуда с маркетингови трикове.
Това означава, че целевите страници, които казват, че имате още 15 минути отстъпки за този продукт или услуга, но винаги казват това и дори ако преминете една седмица от последното си посещение на целевата страница, пак ще се каже, че имате още 15 минути за поръчка. Схеми като тази, които искрено смятаме за измамни, ще останат нещо от миналото. Това няма да се случи за една нощ и вероятно няма да се случи за една година, но видяхме смъртта им и се надяваме по-скоро, отколкото по-късно, краят им.
Нека подкрепим това твърдение с някои цифри и факти, нали?
Facebook обяви, че ще уволни 11 000 от своите 87 000 (към септември 2022 г.) служители. Това без съмнение е трудно решение, което се влияе от много фактори, някои от които са:
- пандемията
- свиваща се икономика => свиващи се рекламни бюджети
- ожесточена конкуренция от TikTok
- рискован завой към развитието на метавселената
Гигантът обяви 50% спад в продажбите за миналата година, а пазарната капитализация на Meta се е свила от $1,000,000,000,000 (трилиона) до $250,000,000,000 (милиарда).
7. Видеото ще ПРОДЪЛЖИ да доминира
Видеото е доминиращият тип съдържание през последните няколко години и през следващата година ще бъде още по-душевно. Виждаме възхода на подкастите и предвиждането на аудиото като новия доминиращ формат на съдържание, но това само доказва, че видеото е крал, защото почти всеки голям подкаст има канал в YouTube, на който можем да гледаме епизодите, тъй като те са заснети в студио, където се случва подкастът.
Още повече, че видео съдържанието расте и се развива и няма да има само записани видеоклипове с камера и микрофон и по-старо традиционно оборудване. Виждаме възход на анимираните видеа, което не означава анимация за деца, а анимация за бизнес цели. Така наречената обяснителна анимация или обяснителна инфографика са в огромен ръст и ежедневно се появяват нови канали.
Това се движи от всички компании, които се опитват да направят маркетинга прост и да правят повече с по-малко финанси. Анимираният видеоклип е по-евтин от записания видео колектор.
Крайно време е фирмите и марките да се възползват от инфлуенсър маркетинга.
8. BeReal
Има ново дете в блока и се надява да бъде най-истинското от всички. BeReal е една от най-новите платформи на пазара и е всичко, което звучи да бъде – истинската. Ако имате акаунт и добавите няколко приятели, ще започнете да получавате ежедневни известия, всички вие едновременно, и ще имате 2 минути, за да заснемете къде се намирате и какво правите. Без филтри. Не блясък. Без редакция. Проста снимка на вашето обкръжение, вас и вашата реалност.
Пригответе се да бъдете креативни и да бъдете истински с Вашите настоящи и потенциални клиенти.
We at Spread It are ready to help you grow your business with the help of digital marketing! Нека се свържем и организираме кратка безплатна среща, за да определим посоката на съвместната ни работа.