Lots of people and marketers know and talk about the generations of the Millennials and the one following them – Gen Z. Now only that but most business around the globe is making their marketing strategies based on the knowledge we have about those two groups. And this is quite logical – Millennials are the generations that are now over 20 years of age and are active consumers. On the other hand, Gen Z is after them and is the first generation born with a smart device in their hands.
Напоследък имаме ново поколение на хоризонта – Gen C. Информацията, която имаме за тях, е доста интригуваща и наистина се различава по своите параметри от двете поколения, които вече споменах.
Какво е типичното за Gen C и какво ги разделя?
Това е една огромна нова потребителска култура. С този термин (Gen C) ние описваме хората, които са силно заинтересовани от създаването, кураторството, свързването и участието в общности. Това определено не е възрастова група, по-скоро отношение, макар и парадигма. Ето някои ключови характеристики, които ще ви помогнат в стремежа си да се погрижите за тях:
- Gen C is a thought paradigm
80% от Милениалите, всъщност, също са част от поколение C. И те са основната аудитория на YouTube.
- Gen C wants to express themselves.
Те са това, което подхранва съвременната дигитална култура, като споделят своите снимки, видеоклипове, мемове и т.н. 67% от тях споделят снимката си в социалните медии.
- Gen C са инфлуенсъри и трендсетъри
Именно „Gen C“ определя тенденциите и решава кое ще бъде следващото популярно нещо в тяхната култура. Техните решения подхранват огромна част от световната икономика и те генерират 500 милиарда долара годишно само в Съединените щати. 85% от тях зависят от мнението на интернет потребителите, за да вземат своите потребителски решения.
- Gen C определя използването на социалната мрежа.
88% have a profile on a social network, and as many as 65% update it daily. This generation is glorified by what they share, like, and comment on.
- YouTube is the place of entertainment for Gen C.
Само 40% от това поколение гледат телевизия. И гледат по-малко от всякога. Освен това цялото поколение е два пъти по-вероятно да използва YouTube в сравнение с останалата част от населението.
- Gen C е винаги свързано.
Интернет е неразделна част от живота им. 91% от тях заспиват със смартфон до себе си.
- Gen C е свързан с YouTube на всички екрани.
80% от поколението, притежаващо смарт устройство, гледа YouTube.
- Gen C оценява подходящото и оригиналното.
39% от това поколение не са против рекламите, когато са подходящи. Те ценят разговорите и съдържанието, което е в унисон със собствените им интереси.
Ако сте родени между 1990 и 2015 г., шансовете да сте част от поколение C са повече от 50/50. И повече от 50% от хората, родени между тези години, сте настоящи или потенциални потребители.