Чувствате ли понякога, че пропускате или че сте твърде стар, за да се присъедините към Тикток, ние сме тук, за да ви кажем, че TikTok не е само за танци и предизвикателства, а място, където вие можете да се възползвате от огромна потенциална аудитория, която може да се интересува от това, което имате да кажете или предложите?
Успехът на Тикток до голяма степен се дължи на неговата уникална демографска група. Платформата привлича млада аудитория - 43 процента от потребителите на Тикток са на възраст между 16 и 24 години. Което е нечувано за други платформи и може да се разглежда като огромен успех само по себе си.
Тайната на Тикток се крие в използването на музика и много мощен алгоритъм, който научава какво съдържание потребителите обичат да виждат много по-бързо от много други приложения.
Нищо чудно, че повечето големи корпорации имат акаунти там. Те разбират, че е жизненоважно да разнообразите присъствието си в социалните медии и да оптимизирате и извлечете максимума от дигиталния свят.
Тикток има над 2 милиарда изтегляния на приложението си и вече е изпреварил приложения като Instagram, Facebook и Snapchat.
Не трябва да е изненада, че компаниите намират своя път в платформата.
Нека да влезем на по-дълбоко и да анализираме защо Тикток работи толкова добре и защо трябва да участвате в него.
Относно Тик Ток
Тикток е популярно приложение за социални мрежи, което позволява на потребителите да създават, гледат и споделят видеоклипове, заснети на мобилни устройства. Със своите персонализирани емисии на забавни кратки видеоклипове, заредени с музика и звукови и визуални ефекти, приложението се отличава със своето пристрастяващо качество и високи нива на ангажираност. notable for its addictive quality and high levels of engagement.
Любителите и професионалните създатели могат да добавят ефекти като филтри, фонова музика и стикери към своите видеоклипове и могат да си сътрудничат върху съдържание и да създават видеоклипове на разделен екран, дори ако са на различни места.
Подобно на приложения като Twitter и Instagram, голяма част от платформата на TikTok се ръководи от това, което е в тенденция, и хештагове, които позволяват на потребителите да откриват ново съдържание.
Кой създаде Тик Ток?
Историята на приложението е различна от другите големи конкуренти от Силициевата долина. Започна като три различни приложения.
Първото беше приложение, наречено Musical.ly, което стартира в Шанхай през 2014 г., но имаше силни бизнес връзки в САЩ и здрава аудитория на този ключов пазар. През 2016 г. китайският технологичен гигант ByteDance стартира подобна услуга в Китай, наречена Douyin. Той привлече 100 милиона потребители в Китай и Тайланд само за 1 година.
ByteDance реши, че е насочено към нещо добро и иска да разшири потенциала си под друга марка - TikTok. И така, през 2018 г. той купи Musical.ly, сгъна го и започна глобалната експанзия на TikTok. Приложението се разшири до повече от 150 пазара и 75 езика.
Кой е в Тик Ток?
TikTok привлича млада аудитория с 41 процента от потребителите на възраст между 16 и 24 години. Възрастните, марките и знаменитостите се присъединяват бавно към платформата, но това бързо се променя. Идеята, че платформата е само за определен тип съдържание, остарява.
Знаменитости като Уил Смит, Ариана Гранде и Ед Шийран са в платформата и събират милиони гледания, като публикуват свързано съдържание или просто се опитват да се ангажират с феновете си.
Все по-голям брой агенции желаят да помогнат на марките да създават такова съдържание, което получава кликвания в Тикток. Конвенционалната реклама, която подчертава превъзходните качества на даден продукт, не работи. Леки, забавни кампании, поставени на музика, са на място. Целта е да станете вирусни, за което се съобщава, че е много по-лесно от другите приложения.
Какво се публикува в Тик Ток?
В TikTok можете да намерите всичко. От видеоклипове с котки до комедийни видеоклипове, до човек, скачащ от самолет.
Най-често срещаните типове съдържание в приложението са танцови видеоклипове и свързани ситуации от реалния живот, които всички ние сме преживявали в един или друг момент, които ни карат да се чувстваме добре, че милиони други хора намират за смешни и виждат себе си. Разчитайки на „ странна” марка интернет хумор, роден от културата на мймовете, която е тежка на сарказъм и самоиронизиране.
Повечето хора, които публикуват там, нямат бюджет, което го прави много по-автентичен, за разлика от Instagram, където има фокус върху изработването на идеалната визия и естетика, които се монетизират силно и са много повече в лицето ви с позиционирането на продукти, TikTok е дъх на свеж въздух, който се усеща по-истински, но все пак забавен.
Имате ли нужда от опит в социалните медии, за да използвате TikTok?
Краткият отговор е категорично НЕ. Ако смятате, че няма да получите платформата или че не е за вашата демографска група, помислете отново, защото сме сигурни, че сте използвали филтрите на Snapchat през деня или сте публикували какво сте имали за обяд с приятелите си на почивка до Гърция в Instagram истории, със сигурност можем да кажем, че ще бъдете абсолютно страхотни в разбирането и да станете тиктокър.
Насърчаване на разнообразието от съдържание
TikTok се развива и привлича интереса на марки и знаменитости и влиятелни лица.
Чарли Д’Амелио стана първият човек, който спечели 100 милиона последователи в TikTok и в момента има над 141 милиона последователи.
Други инфлуенсъри също са възприели платформата и споделят пренасочено съдържание, което е по-подходящо за демографските групи.
Най-голямото предимство на TikTok е възможността да публикувате за всичко. Хумор, хобита, готвене, танци, фитнес, пътувания, музика, фотография, всяка категория е отворена и привлича огромно внимание. Всяка област предлага експозиция за тези, които адаптират и разработват съдържание към краткия видеомодел.
Макар че забавлението изглежда е основната черта в момента, има увеличение както на образователното, така и на амбициозното, и бизнес ориентираното съдържание.
За всеки с бизнес или лична марка, която произвежда видео съдържание, TikTok си струва да се присъедини и да експериментира. Всяка статистика на TikTok сочи към непрекъснатия му растеж през 2022 г. и след това.
Тъй като марката продължава да се изравнява и съзрява и да развива нови възможности за своите потребители, вие или вашият бизнес можете само да спечелите от това, че сте на платформата.